Fondos
MARQUESES DE LEIS
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.21.
Título MARQUESES DE LEIS
Data(s) 1502-2009 (Creación)
Volume e soporte 9 unidades de instalación con 279 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade.
Área de contexto
Nome do produtor Marqueses de Leis(S.XVI-S.XX) Documentación dunha das familias máis destacadas de Pontevedra, propietaria do desaparecido Pazo de Campolongo, así como doutras edificacións significativas da cidade.
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Historia arquivística En 2009, Guillermo Oya Iglesias, membro da familia depositou esta documentación no Arquivo da Deputación, coa previsión se seguir aportando outros documentos que puideran aparecer nun futuro. A súa organización, baixo a dirección técnica de Miguel Pereira Figueroa, correspondeu aos técnicos do Arquivo María Eugenia Valenzuela Senn e Elena Aguete Landín. Finalmente foi dixitalizada esta documentación dentro do porxecto eDepo. "Dixitalización de fontes documentais, gráficas, sonoras e audiovisuais da Deputación de Pontevedra e os concellos da provincia
Forma do ingreso Depósito.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Contén información interesante para o coñecemento da historia económica, transmisión de propiedades e administración do patrimonio no ámbito local de Pontevedra maiormente, con referencias a outros lugares da provincia nos que a familia posuía propiedades e cobraba rendas.
Valoración, selección e eliminación Non se levou a cabo ningún tipo de expurgo ou selección debido ao seu carácter testimonial e informativo.
Novos ingresos Puidéranse dar novos ingresos de atoparse novos documentos.
Organizació
O cadro de clasificación de esta colección documental recolle cinco series: 1.- Documentos xenealóxicos e heráldicos (1513-1981). 2.- Documentos de carácter patrimonial (1517-2005). 3.- Documentos de carácter señorial (1608-1939). 4.- Documentos de carácter xurídico (1502-1836). 5.- Documentos da oficina da Casa e Arquivo (1712-2009).
Área de condicións de acceso e utilización
Condicións que rexen o acceso O acceso é libre, coas restricións impostas na lexislación estatal e autonómica, é dicir, os documentos que conteñen datos persoais ou que afecten á intimidade das persoas.
Condicións de reprodución A reprodución está limitada polas condicións de conservación.
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Estado de conservación da documentación: Bo.
Instrumentos de descrición Base de datos en ATOM con 279 rexistros.
Área de documentación
Existencia e localización de orixinais Toda a documentación conservada é orixinal.
Existencia e localización de copias Documentación dixitalizada na súa totalidade con 7.619 imaxes.
Unidades de descrición relacionadas No Arquivo Histórico Provincial de Ourense consérvanse 123 caixas e 39 libros con documentación da mesma familia.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Marqueses de Leis (Tema) (Creador)