Cooperación administrativa
Expediente de correspondencia coa Consellaría de Medio
699/2
Expediente de correspondencia coa Consellaría de Medio. Contén: Convenio marco de colaboración con "Ecoembalajes España S.A."
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de convenio coa Consellaría de Política Agroalimentaria e Desenvolvemento Rural (2005)
649/13
Expediente de convenio coa Consellaría de Política Agroalimentaria e Desenvolvemento Rural para ampliación do Camiño de Chan de Gándara.
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de convenio de colaboración coa Consellaría de Medio para actuacións no Parque das Tres Fontes
649/6
Expediente de convenio de colaboración coa Consellaría de Medio para actuacións no Parque das Tres Fontes.
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de protocolo xeral entre Vicepresidencia da Igualdade e do Benestar e a FEGAMP
783/2
Expediente de protocolo general entre Vicepresidencia da Igualdade e do Benestar e a Federación Galega de Municipios e Provincias (FEGAMP) para a execución da medida xudicial de prestacións en beneficio da comunidade.
Concello de Mondariz-Balneario
Convenio marco de colaboración para a recollida selectiva e reciclaxe de residuos de envases "bolsa amarilla"
835/8
Convenio marco de colaboración para a recollida selectiva e reciclaxe de residuos de envases "bolsa amarilla". Contén: -- Notificación da finalización do convenio. -- Proposta da empresa Isolux Corsán para a contratación dos servizos da recollida selectiva de envases lixeiros.
Concello de Mondariz-Balneario
Adhesión ao convenio marco firmado entre a Administración Xeral do Estado e a Xunta de Galicia
836/3
Adhesión ao convenio marco firmado entre a Administración Xeral do Estado e a Xunta de Galicia para a implantación dunha rede de oficinas integradas de atención ao ciudadano no ámbito territorial de Galicia (convenio marco 060).
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de convenio entre o Concello de Mondariz e o Concello Mondariz-Balneario
898/1
Expediente de convenio entre o concello de Mondariz e o concello Mondariz-Balneario para o sostemento en común dos servizos de gardaría, punto limpo e servizo de depuración de augas EDAR (estación depuradora de augas residuais).
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de constitución da Mancomunidade da comarca de Ponteareas (1973)
1/2
Expediente de constitución da Mancomunidade municipal voluntaria cos concellos da comarca de Ponteareas.
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de renuncia do Concello de Mondariz-Balneario como membro da Mancomunidade do Condado (1980)
1/5
Expediente de renuncia do concello de Mondariz-Balneario como membro da Mancomunidade do Condado.
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de adhesión á Comunidade de Cooperación do Val do Miño
716/1
Expediente de adhesión á Comunidade de Cooperación do Val do Miño.
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de adhesión ao Grupo Local de Desenvolvemento Rural na comarca do Condado e Paradanta
716/2
Expediente de adhesión ao grupo local de desenvolvemento rural integrado para iniciativa comunitaria Leader Plus na comarca do Condado e Paradanta.
Concello de Mondariz-Balneario
Actas de sesións da Mancomunidade do Condado (1974-1979)
1/4
Actas de sesións da Mancomunidade do Condado
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de xustificación da subvención para renovación da instalación lumínica concedida polo INEGA
977/6
Expediente de xustificación da subvención para renovación da instalación lumínica concedida polo INEGA. Contén: - CD e fotografías. - Prego de prescricións técnicas particulares para o subministro de 38 luminarias, un redutor de cabeceira e demais equipamento eléctrico para instalar en diversas rúas do Concello (2014). - Convenio de colaboración subscrito entre os concellos de Mos, Fornelos de Montes, Mondariz-Balneario, Ponteareas e Salceda de Caselas. Colaboración para a realización de proxecto de aforro e eficiencia enerxética referido a renovación das instalacións de iluminación pública. Cofinanciado polos fondos Fondos Europeos de Desenvolvemento Rexional (FEDER) - Galicia (2007-2013).
Expediente de convenio marco de adhesión ao servivo provincial de recollida e tratamento de lixo e xestión de puntos limpos
1.010/1
Expediente nº: 813/2012. Expediente de comunicación para a realización de as alegacións oportunas ó convenio marco de adhesión ao servivo provincial de recollida e tratamento de lixo e xestión de puntos limpos da Deputación de Pontevedra.
Expediente de convenio dos Concellos de Mondariz e Mondariz-Balneario para xestión compartida do servizo de actividades de información
1.010/11
Expediente de convenio dos Concellos de Mondariz e Mondariz-Balneario para xestión compartida do servizo de actividades de información, orientación e prospección do emprego no exercicio 2016.
Concello de Mondariz-Balneario
Convenio entre o Concello de Mondariz-Balneario e o Ministerio para as Adminsitracións Públicas (MAP)
1.050/1
Convenio entre o Concello de Mondariz-Balneario e o Ministerio para as Adminsitracións Públicas (MAP).
Concello de Mondariz-Balneario
Expediente de convenio de adhesión do concello de Mondariz-Balneario ao convenio marco entre Ecoembes e Ecovidrio e a Comunidade autónoma de Galicia
782/8
Expediente de convenio de adhesión do concello de Mondariz-Balneario ao convenio marco entre Ecoembes e Ecovidrio e a Comunidade autónoma de Galicia.
Expediente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Bienestar
873/3
Expediente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar. Contén: > Convenio de adhesión.
Expediente do convenio coa Consellaría de Cultura, Comunicación Social e Turismo para a integración na Rede de Bibliotecas de Galicia (2007-2008)
877/8
Expediente do convenio coa Consellaría de Cultura, Comunicación Social e Turismo para a integración na Rede de Bibliotecas de Galicia.
Proxecto conxunto cos museos do Eixo Atlántico. (1997)
59/95/17
1997 Expediente da exposición conxunta "A paisaxe na arte europea" e do Congreso Mundial de Arte Rupestre celebrado en Vigo en 1999. Proxecto candidato ó Programa Europeo RAPHAEL. Sinatura: Administrativo, 95-17
Museo de Pontevedra
Expediente de tramitación do convenio para a realización de obras de construción, mellora, adaptación e equipamento das sedes da Entidades Locais Menores (2007)
368/7
Expediente de convenio de colaboración entre a Consellaría de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e as Entidades locais menores de Galicia para a realización de obras de construción, mellora, adaptación e equipamiento das súas sedes. Equipamento: gravador dixital GE Digi4, cámara compacta con óptica varifocal, carcasa exterior con calefactor, detector de encendido automático de luces, proxector halóxeno. Contén: > Fotocopias compulsadas das resolucións de aprobación de facturas. > Copias das facturas e xustificantes bancarias das transferencias. > Certificado de cumprimento da finalidade para a que se conceda subvención. > Declaración en relación con otras débedas relacionadas co mesmo fin. > Resolucións e órdenes de pago. > Factura da fonte Descanso do Peregrino, de Ralf Jung, factura de Equipamiento y Seguridad.
Expediente de tramitación do convenio coa Consellaría de Presidencia para a realización de obras e execución de servizos da súa competencia
502/3
Expediente de subvención: > Convenio de colaboración coa Consellaría de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza para a realización de obras e adquisición de medios materiais para a execución de servizos da súa competencia (16/10/2009).
Expediente de tramitación do convenio de colaboración entre a Entidade Local Menor, o Concello de Vigo e a SCDR Helios
150/14
Convenio de colaboración entre a Entidade Local Menor, o Concello de Vigo e a Sociedade Cultural, Deportiva e Recreativa "Helios".
Expediente de tramitación do convenio para a dinamización dos usos deportivos no Pavillón de Bembrive (2009)
506/11
Expediente do convenio co Concello de Vigo e o Instituto Municipal dos Deportes para o desenvolvemento de actuacións conxuntas para a dinamización dos usos deportivos na instalación municipal do pavillón de Bembrive.
Expediente de tramitación do convenio para o desenvolvemento da formación en centros de traballo (2011)
512/8
Expediente do convenio de colaboración con centros educativos para o desenvolvemento e formación en centros de traballo.
Expediente de adhesióna o convenio Xunta- FEGAMP para o desenvolvemento da administración electrónica
529/2
Adhesión o convenio Xunta FEGAMP para o desenvolvemento da administración electrónica.
Convenio de cesión de terreos para parque forestal en Bembrive
201/4
Convenio de cesión de terreos para parque forestal en Bembrive.
Expediente de cesión da estrada dos Pelames a favor do Concello de Vigo para a colocación de puntos de luz (2006-2007)
530/3
Expediente da cesión da estrada dos Pelames ó Concello de Vigo para a colocación de puntos de luz. Contén: > Convenio.
Expediente de adquisición de mobiliario con destino á Entidade adxudicada a favor de Tecam Oficinas (2008)
406/2
Expediente de convenio de contratación entre a Consellaría de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e a Entidade Local Menor para a realización de obras e adquisición de medios materiais para a execución de servizos da súa competencia. Contén: > Adquisición de mobiliario para a Entidade a Tecam Oficinas.
Convenios co INEM. Plan de Colaboración Local
204/9
Documentos convenios INEM - Corporaciones Locais: Plan de Colaboración Local.
MANCOMUNIDADE INTERMUNICIPAL DO BAIXO MIÑO
ES.GA.36740.AMANC.BM
1990-00-00 - 2008-00-00 (Produción)
Documentación resultante da xestión e servizos recentes desta Mancomunidade cun carácter eminentemente administrativo e restrinxido ó seu ámbito xeográfico. Destaca a documentación derivada do control da xestión económica e relacionada con desenvolvemento dos diversos proxectos.
Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (22-12-1992)
1/15
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 22 de decembro de 1992.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (20-11-1993)
1/20
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño de 20 de novembro de 1993.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (12-08-1994)
1/26
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno da Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 12 de agosto de 1994.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria urxente (03-11-1994)
1/27
Expediente de sesión extraordinaria urxente da Xunta de Goberno da Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 3 de novembro de 1994.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (26-02-1996)
2/10
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 26 de febreiro de 1996.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (06-06-1996)
2/12
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 6 de xuño de 1996.
Expediente de oficios de remisión de actas de sesións da Xunta de Goberno (1996)
2/15
Expediente de oficios de remisión de actas de sesións da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño ao Goberno Civil e Consellería de Xustiza.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria urxente (27-05-1997)
2/19
Expediente de sesión extraordinaria urxente da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermuncipal do Baixo Miño do 27 de maio de 1997.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (28-07-1997)
2/20
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermuncipal do Baixo Miño do 28 de xullo de 1997.
Expediente de oficios de remisión de actas de sesións da Xunta de Goberno (1997)
2/23
Expediente de oficios de remisión de actas de sesións da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño ao Goberno Civil e Consellería de Xustiza.
Expediente de oficio de remisión de actas de sesións da Xunta de Goberno (1998-1999)
2/28
Expediente de oficio de remisión de actas de sesións da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño á Subdelegación de Goberno e Consellería de Xustiza.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión ordinaria (03-02-1999)
2/29
Expediente de sesión ordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 3 de febreiro de 1999.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (09-06-1999)
2/31
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 9 de xuño de 1999.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión ordinaria (15-09-2000)
2/34
Expediente de sesión ordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 15 de setembro de 2000.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (07-06-2001)
2/35
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 7 de xuño de 2001.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (03-12-2001)
2/36
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 3 de decembro de 2001.
Expediente de oficios de remisión de actas de sesións da Xunta de Goberno (2002)
3/5
Expediente de oficios de remisión de actas de sesións da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño a Consellería de Xustiza, Alcaldes, Consellería de Sanidade, Deputación Provincial.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión ordinaria (07-04-2004)
3/8
Expediente de sesión ordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño de 7 de abril de 2004.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (01-10-2004)
3/10
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño de 1 de outubro de 2004.
Expediente da Xunta de Goberno. Sesión extraordinaria (03-11-2006)
3/14
Expediente de sesión extraordinaria da Xunta de Goberno de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño de 3 de novembro de 2006.
Expediente de acta de sesión extraordinaria urxente da Comisión Especial de Contas (09-07-1992)
4/2
Expediente de acta de sesión extraordinaria urxente da Comisión Especial de Contas de Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 9 de xullo de 1992.
Expediente de acta de sesión extraordinaria da Comisión Especial de Contas (25-05-1993)
4/3
Expediente de acta de sesión extraordinaria da Comisión Especial de Contas da Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 25 de maio de 1993.
Expediente de acta de sesión extraordinaria da Comisión Especial de Contas (09-05-1994)
4/5
Expediente de acta de sesión extraordinaria da Comisión Especial de Contas da Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño do 9 de maio de 1994.
Expediente da xustificación global de gastos do proxecto "Hortomulier"
13/1
Proxecto "Hortomulier: mulleres emprendedoras na agricultura ecolóxica" no marco de iniciativa comunitaria Programa Empleo - Now para accións formativas de inserción laboral de mulleres desempregadas a través de axuda do Fondo Social Europeo e Convenio de colaboración con Servizo Galego de Igualdade de Consellería de Familia. Contén xustificación global de gastos, estado de co-financiación do proxecto, informe sobre viaxe técnico transnacional, facturas, gastos executados e xustificados, seguridade social (TC1, altas), seguro e rede asistencial Ibermutua e seguros.
Expediente de mandamentos de pagamento do proxecto "Hortomulier"
16/1
Proxecto "Hortomulier: mulleres emprendedoras na agricultura ecolóxica" no marco de iniciativa comunitaria Programa Empleo - Now para accións formativas de inserción laboral de mulleres desempregadas a través de axuda do Fondo Social Europeo e Convenio de colaboración con Servizo Galego de Igualdade de Consellería de Familia. Contén mandamentos de pagamento de outubro e novembro de 1997 e mandamentos de pagamentos e ingresos de 1998.
MANCOMUNIDADE
1
1986-00-00 - 2003-00-00 (Produción)
Expediente de solicitude de subvención para a contratación de traballadores desempregados en colaboración coas entidades locais da Consellería de Traballo e Benestar (TR351A) (2011-2015)
2.671/1
Expediente de solicitude de subvención para a contratación de traballadores desempregados en colaboración coas entidades locais da Consellería de Traballo e Benestar da Xunta de Galicia (Cooperación) (TR351A). Contén: - Expediente TR351A 2011/196-5 de contratación dun monitor para a promoción do ocio e tempo libre e xustificación da subvención. Contratada: Alicia Cabrejas Domínguez do 04/07/2011 ao 03/04/2012. - Expediente TR351A 2011/197-5 de contratación dun profesor para a promoción da lingua inglesa e xustificación da subvención. Contratada: María Belén Fontán Guiao do 11/10/2011 ao 10/07/2012. - Expediente TR351A 2011/198-5 de contratación de 2 canteiros oficiais de 1ª e un peón para a restauración do Pazo da Crega e xustificación da subvención. Contratados: Juan Alberto Chan Touriño como peón e Juan Carlos Peixoto Otero e José Antonio Oliveira Pérez como canteiros. Todos do 16/08/2011 ao 15/07/2012. - Expediente TR351A 2011/199-5 de contratación de dous canteiros oficiais de 1ª e un peón para a restauración do piorno da Portela. Xustificación da subvención. Contratados: Isidro Fariña García e Manuel Magariños Arzúa como oficiais de 1ª e César Rodríguez Freire como peón. Todos do 18/07/2011 ao 17/06/2012.
Concello de Barro
Expediente de rehabilitación da igrexa de Agudelo (2000-2001)
2.673/5
Expediente de rehabilitación da igrexa de Agudelo. Contén: - Convenio de colaboración entre a Consellería de Cultura. Comunicación Social e Turismo da Xunta de Galicia. o Concello de Barro e a diocese de Santiago de Compostela para a restauración das igrexas de Santa María de Curro e San Martiño de Agudelo. - Informe favorable da Dirección Xeral de Patrimonio Cultural da Xunta de Galicia.
Concello de Barro
Expediente do convenio de colaboración entre a Consellería de Presidencia e o concello para regular as agrupacións das secretarías dos xulgados de paz (2018) (2017-2018)
2.770/8
Expediente nº: 601/2017. Expediente de convenio de colaboración entre a Vicepresidencia e a Consellería de Presidencia. Administracións Públicas e Xustiza da Xunta de Galicia e o concello de Barro no marco do disposto na disposición transitoria primeira do decreto 168/2008. do 24 de xullo. polo que se regulan as agrupacións das secretarías dos xulgados de paz (2018)
Concello de Barro
PRESIDENTE
2
2006-00-00 - 2013-00-00 (Produción)
SECRETARÍA
1
2003-00-00 - 2013-00-00 (Produción)
A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa. Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta 1ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario municipal no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.
Expediente de contrato de emerxencia subscrito con SOGAMA para a xestión e tratamento dos resíduos sólidos urbanos dos concellos da Mancomunidade do Morrazo
85/3
Expediente de convenio para a contratación urxente e de emerxencia subscrito con SOGAMA (Sociedade Galega do Medio Ambiente, S.A.) para a xestión e mailo tratamento de resíduos sólidos urbanos (RSU) dos concellos da Mancomunidade de concellos do Morrazo Prezo: 44 euros por tonelada ingresada máis IVE Prazo: ata a incorporación de URBASER, concesionaria do servicio ou resolución do contrato coa mesma
Expediente do convenio co Círculo Cultural, Mercantil e Industrial de Vigo pola cesión do monte San Ciprián, Aradas e outros
572/7
Expediente do convenio co Círculo Cultural, Mercantil e Industrial de Vigo pola cesión do monte "San Cibrán, Aradas e outros"
Expediente de convenio co Clube Deportivo Mosteiro FS para atención e limpeza do Parque do Galleiro
597/13
Expediente de tramitación do convenio para a dinamización dun programa de actividades deportivas
569/3
Expediente de tramitación do convenio coa Consellaría de Deportes para a dinamización dun programa de actividades deportivas na tempada 2014-2015 no Pavillón Polideportivo Municipal de Bembrive.
Expediente de contratación de persoal para pavimentación e construción de muros mediante convenio co INEM
19/10
Expediente de contratación de persoal convenio INEM para pavimentación e construción de muros.
Expediente de contratación de persoal para reparación do colexio da Porteliña e local escola denominado O Ánxel. Cuarta Fase
19/13
Expediente de contratación de persoal convenio INEM para reparación do colexio de A Porteliña e local escola "O Anxel" (4ª fase).
Expediente de tramitación de convenio para o cumprimento de penas de traballo en beneficio da comunidade (2009)
528/17
Expediente do convenio de colaboración coa Secretaría Xeral de Institucións Penitenciarias para o cumprimento de penas de traballo en beneficio da comunidade.
Expediente de execución do convenio para o cumprimento de penas de traballo en beneficio da comunidade (2011)
528/20
Expediente da execución do convenio de colaboración coa Secretaría Xeral de Institucións Penitenciarias para realización de traballos en beneficio da comunidade.
Convenio de colaboración e cooperación entre el Concello de Vigo e la Entidade Local Menor de Bembrive, para a súa financiación
414/4
Convenio de colaboración e cooperación entre el Concello de Vigo e la Entidade Local Menor de Bembrive, para a súa financiación
Documentación relacionada coa Asociación de Desenvolvemento Rural MAIV-Baixo Miño (AGDR-18)
167/2
Documentación relacionada coa Asociación de Desenvolvemento Rural MAIV-Baixo Miño (AGDR-18)
Informe sobre os traballos a realizar previstos no marco do Plan Municipal de Emprego (2012-2013)
618/4
Informe sobre os traballos a realizar previstos no Convenio de colaboración asinado entre o Concello de Vigo e a Mancomunidade de Montes de Vigo no marco do Pal Municipal de emprego 2012-2013
Convenio con clínicas veterinarias (2002)
8.077/2
Convenio de colaboración entre o Concello de Redondela e as clínicas veterinarias para a transmisión de información necesaria para a creación dun censo canino. Ano 2002. > "Clínica Veterinaria Santa Mariña", > "Clínica veterinaria La Farola" e > "Centro veterinario Rías Baixas",
Expediente de convenios do ano 2010
7.435/2
Expediente de convenios do ano 2010.
A.C.F. 2012. Cursos de Formación da Dirección Xeral de Educación
7.437/1
A.C.F. 2012. Cursos de Formación da Dirección Xeral de Educación.
Expediente do Obradoiro de Emprego "Lalín Social". 30-12-2010 / 29-12-2011
7.438/4
Expediente do Obradoiro de Emprego "Lalín Social". 30-12-2010 / 29-12-2011.
Expediente de convenio de cooperación para o cofinanciamento de Programas de prevención de drogodependencias entre a Consellería de Sanidade, SERGAS e o Concello de Lalín
7.580/5
Expediente de convenio de cooperación para o cofinanciamento de Programas de prevención de drogodependencias entre a Consellería de Sanidade, SERGAS e o Concello de Lalín durante o exercicio 2009 - 2010.
Expediente de modificación de crédito nº 13-G/2013
7.256/15
Expediente de modificación de crédito nº 13-G/2013. Convenio desbroces.
Convenios INEM. Cursos de formación
6
Serie específica que recolle o proceso específico de contratación de persoal laboral, mediante convenios subscritos co Instituto Nacional de Emprego, e en datas posteriores, co Servizo Galego de Emprego ou nos distintos plans para contratación convocados pola administración central e autonómica, destinados a determinados colectivos, grupos de idade ou persoal en paro. Así mesmo inclúe os cursos de formación para persoal en paro, que recolle a documentación relacionada co desenvolvemento dos mesmos. Entre eles destacan as escolas obradoiro ou escolas taller, incluíndo a documentación económica, pedagóxica e o control dos alumnos.
Concello de Portas
Xustificantes e gastos da primeira fase da escola obradoiro (1999-2000)
890/2
Expediente de xustificacións e gastos da primeira fase da Escola Taller (escola obradoiro)
Plan Labora 2005. Contratación de 5 peóns (2005)
1.032/5
Plan Labora 2005. *Contratación de 5 peóns: José Ángel Vázquez Pena, Cristina García Caramés, María Dolores Iglesias Torres, María del Pilar Lópes Liste, Beatriz García Caramés. *Contratación de 1 administrativa: Noelia Lorenzo Poza Inclúe contratos e currículum vitae.
Plan da Deputación de Pontevedra en convenio co INEM para actuacións diversas en centros de servizos municipales (2006-2007)
1.049/2
Plan da Deputación de Pontevedra para actuacións diversas en centros de servizos municipales. Convenio co INEM. Contén contratos de: *Carlos Enrique Silva Quiroga (albanel) *Pablo Pérez Ferreiro (albanel) Concesión de prórroga de dous meses
Expediente do Plan Labora para Obras e Servizos (2004-2006)
1.125/1
Expediente do Plan Labora 2004 para as seguintes obras / servizos: *Operarios municipais: María Cristina Rodríguez Lodeiro, Susana Fariña Mella. *Peón: Yolanda Nine Fragua. *Administrativo: Patricia Naveiro Gómez. *Xestión educativa: Ana María Barreiro Fresco, María Begoña Porto Bermúdez. *Asistencia social: Lara María Sánchez Buceta. *Turismo e cultura: Delia María Castro Fernández.
Expediente de Plan Agrupado de Formación da Deputación de Pontevedra (2005)
1.151/3
Expediente de Plan Agrupado de Formación da Deputación de Pontevedra
Convenios
10
2001-00-00 - 2018-00-00 (Produción)
Convenios asinados entre o concello e outros organismos e institucións para actuacións diversas.
Concello de Portas
Convenio de colaboración entre a Sociedade de Xestión do Plan Xacobeo e o Concello de Portas para a celebración do Concerto de Malvela (2010)
1.261/12
Convenio de colaboración entre a Sociedade Anónima de Xestión do Plan Xacobeo e o Concello de Portas para a celebración do Concerto de Malvela o 7 de agosto de 2010
Convenios INEM. Cursos de formación
6
1998-00-00 - 2015-00-00 (Produción)
Serie específica que recolle o proceso específico de contratación de persoal laboral, mediante convenios subscritos co Instituto Nacional de Emprego, e en datas posteriores, co Servizo Galego de Emprego ou nos distintos plans para contratación convocados pola administración central e autonómica, destinados a determinados colectivos, grupos de idade ou persoal en paro. Así mesmo inclúe os cursos de formación para persoal en paro, que recolle a documentación relacionada co desenvolvemento dos mesmos. Entre eles destacan as escolas obradoiro ou escolas taller, incluíndo a documentación económica, pedagóxica e o control dos alumnos.
Concello da Cañiza
Convenios
10
2001-00-00 - 2013-00-00 (Produción)
Convenios asinados entre o concello e outros organismos e institucións para actuacións diversas.
Concello da Cañiza
Expediente de adhesión ao Plan de Formación da Deputación Provincial de Pontevedra (2010-2014)
1.965/1
Expediente de adhesión ao Plan de Formación da Deputación Provincial de Pontevedra para os anos 2011, 2012, 2013, 2014 (A.E.D.L.).
Concello de Oia
Expediente de convenio de colaboración para prevención de incendios forestais (2012)
1.966/2
Expediente de convenio de colaboración para a participación na prevención e defensa de incendios forestais entre a Consellaría de Medio Rural e o Concello de Oia para a actuación dun vehículo motobomba. Conductores: - José Domínguez Pérez. - José Antonio Pacheco Abreu. - Ignacio Domínguez Fagúndez.
Concello de Oia
Expediente de subvención para contratación dun Axente de Emprego (2012-2013)
1.967/3
Expediente de subvención para contratación dun Axente de Emprego e Desenvolvemento Local da Consellaría de Traballo e Benestar. Servizo: Prórroga de contratación de Axente de Emprego e Desenvolvemento Local. Contratada: Raquel Pérez Fernández. Contén: - Solicitude de subvención. - Documentación de tramitación. - Concesión da subvención. - Memoria do proxecto 2012/2013 de Raquel Pérez. - Memoria de actividades de promoción económica no concello de Oia ano 2013 de Raquel Pérez. - Documentación de xustificación de subvención.
Concello de Oia
Expediente de subvención para a contratación temporal de persoas en situación de risco de exclusión social (2014-2015)
1.968/2
Expediente de subvención para a contratación temporal polas Entidades Locais de persoas en situación de risco de exclusión social preceptoras da RISGA da Consellaría de Traballo e Benestar. Contén: - Solicitude de subvención. - Documentación de tramitación. - Denegación da subvención.
Concello de Oia
Plan de conservación e funcionamento de bens e servizos municipais de 2014 da Deputación (2014-2015)
1.968/3
Plan de conservación e funcionamento de bens e servizos municipais de 2014 da Deputación de Pontevedra. (01-07-2014 / 31-12-2014). Contratados : - Peón de limpeza / Limpador: María Mercedes Acevedo González; Manuel Fabián Martínez Peleteiro e María Rocío Pérez Gómez. - Peón de Albanel: José Luis Crespo Crespo e Alfonso Álvarez Treinta. - Conductor / Tratorista: José Álvarez Giráldez. - Operario Soldador: Dionisio Arriscado Fernández. Contén: - Solicitude de subvención. - Documentación de tramitación. - Concesión de subvención. - Proceso de selección. - Exames. - Contratos. - Documentación de xustificación da subvención.
Concello de Oia
Plan Provincial de Emprego 2014 (2014)
1.968/4
Plan Provincial de Emprego 2014. (24-04-2014 / 23-10-2014). Contratados: - Peóns limpadores: * Sira Álvarez Conde; Elisa Castro Silva; Teresa Crespo Domínguez. - Peón de obras públicas: * Marina Chamorro Longres; Enrique García Fernández; Rosana Martínez Fernández e Ana María Cividanes González. - Conductor / Tratorista: * Jesús Alonso González e José Pregal Giráldez. - Operario Palista: * Juan José Losada González. Contén: - Solicitude de subvención. - Documentación de tramitación. - Concesión de subvención. - Proceso de selección. - Documentación de xustificación de subvención. - Contratos.
Concello de Oia
Expediente de subvención para a contratacion dun Axente de Emprego e Desenvolvemento Local (2014-2015)
1.968/5
Subvención para a contratación dun Axente de Emprego e Desenvolvemento Local da Consellaría de Traballo e Benestar. Prórroga de contratación de Axente de Emprego e Desenvolvemento Local. Contratada: Raquel Pérez Fernández. Contén: - Solicitude de subvención. - Documentación de tramitación. - Conceción de subvención. - Memoria de actividades de promoción económica do concello de Oia 2015 de Raquel Pérez. - Documentación de xustificación de subvención.
Concello de Oia
Expediente do Convenio de colaboración para a prevención de incendios forestais
2.520/1
Expediente do Convenio de colaboración entre a Consellaría de Medio Rural e o Concello da Cañiza para a participación na prevención de incendios forestais mediante a realización de tratamentos preventivos en vías, camiños e outras superficies forestais de titularidade municipal cofinanciado co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (FEADER) no maco do PDR de Galicia 2007 - 2013. Contratados: Antonio Iglesias Seoane Abel Soalleiro Sanchez Daniel Lorenzo Costas Abel Bangueses Vazquez
Expediente do II Plan Provincial de Emprego 2014
6.473/5
Expediente do II Plan Provincial de Emprego 2014. Convenio coa Deputación de Pontevedra. Contén: - Documentación do proceso de selección.
Concello de Cambados
Expediente de contratación de traballadores desempregados ao abeiro do Plan de Conservación e Mantemento de Servizos e Bens Municipais (liña 4) da Deputación de Pontevedra (2016)
7.062/2
Expediente de contratación de traballadores desempregados ao abeiro do Plan de Conservación e Mantemento de Servizos e Bens Municipais (liña 4) da Deputación de Pontevedra. 1ª selección. Contén: Documentación xeral, partes de incapacidades temporais e baixas médicas, solicitudes de días de vacacións e asuntos propios. Contratación de: - Noemí Fernández Gorgoglione como técnica de medioambiente. - Rubén Carro Núñez como electricista. - Beatriz Lay Rey e Inmaculada Castro González, posteriormente substituída por Miguel Montero Gondar como auxiliares de turismo e cultura. - José Ramón Oubiña Alfonso como albanel. - Raimundo Cancela Balboa como carpinteiro. - Mª Goretti López Roma e Pastora Prego Padín como administrativas. - Francisco Javier Padín Míguez posteriormente substituído por Óscar Fernández Cousido e este a súa vez por Cristóbal Rosales Aguilar, como fontaneiros. - Ana Isabel Serantes Otero e Mª de la Cruz Cacabelos Castro como limpadoras. - Regina Núñez Mosteiro como técnico administrativo. - José Ángel Serantes Abal como condutor de retroescavadora. - Ramón Oubiña Piñeiro, Oliver González Pérez e Mª Josefa Rivas Leiro, posteriormente substituída por Jesús Quintero Hernández, como peóns de obras públicas.
Expediente de contratación de traballadores desempregados ao abeiro do Plan de Conservación e Mantemento de Servizos e Bens Municipais (liña 4) da Deputación de Pontevedra (2016)
7.063/2
Expediente de contratación de traballadores desempregados ao abeiro do Plan de Conservación e Mantemento de Servizos e Bens Municipais (liña 4) da Deputación de Pontevedra. 3ª selección. Contratación de: * 1 Ferrallista, Ramiro Álvarez Vázquez. * 1 Pintor, Jesús María Galiñanes Domínguez. * 2 Varredoras, Ana Isabel Carro Oubiña e Carmen María Trigo Galiñanes. * 1 Técnico de mantemento industrial, Francisco Javier González Leiro. * 1 Condutor de maquinaria varredora, Javier Galiñanes Oubiña.