Rexistros actuais: 1.625.131
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.808/9. Expediente de contratación do cambio de cuberta da caseta de turismo
Expediente de contratación do cambio de cuberta da caseta de turismo
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.808/9
Título Expediente de contratación do cambio de cuberta da caseta de turismo
Data(s) 2013 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2017-05-12 dende Contratación: transferencia nº 818/2017
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13065 Expediente de contratación da obra de cambio de material da cuberta da Oficina de Turismo en Redondela: CONSTRUCCIONES CHICO, Antonio dos Santos Couñago.
Ãrea de notas
Nota