Rexistros actuais: 1.618.880
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.817/5. Expediente de contratación do programa municipal de conciliación semana santa
Expediente de contratación do programa municipal de conciliación semana santa
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.817/5
Título Expediente de contratación do programa municipal de conciliación semana santa
Data(s) 2014 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende Contratación o 2017-02-01: Transferencia nº 34/2017
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14009 Expediente de contratación do servizo do Programa municipal de conciliación en Semana Santa 2014: MÓNICA CABALEIRO FIGUEROA.
Ãrea de notas
Nota