Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.852/10. Expediente de contratación de subministro de 8 marquesiñas
Expediente de contratación de subministro de 8 marquesiñas
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.852/10
Título Expediente de contratación de subministro de 8 marquesiñas
Data(s) 2014 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expedientes transferidos dende o Almacén de material o 2021-01-22: transferencias nº 53/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14084 Expediente de contratación do subministro de oito marquesiñas: 5 para a parroquia de Cesantes e 1 para a parroquia de Saxamonde e 2 para a parroquia de ventosela: RAGOVI S.C.
Ãrea de notas
Nota