Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.953/2. Expediente de contratación da cartelería de elementos patrimoniais do casco vello
Expediente de contratación da cartelería de elementos patrimoniais do casco vello
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.953/2
Título Expediente de contratación da cartelería de elementos patrimoniais do casco vello
Data(s) 2017 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-03-23, transferencia nº 438/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-17002 e 136/2017 Expediente de contratación do subministro e instalación de cartelería para a posta en valor de diferentes elementos patrimoniais do casco vello de Redondela: Citania Arqueoloxía s.l.
Ãrea de notas
Nota