Fondos
S0339. Retribución do persoal
-
139/6. Relación nominal de xornadas invertidas en obras (1956)
-
140/2. Expediente sobre retribucións do persoal deste concello (1984)
-
140/7. Documentación de retribucións: Medidas adicionais de carácter social (1989)
-
140/8. Reclamación de retribucións de funcionarios previstas na Lei de presupostos de 1989
-
139/11. Solicitude de autorización para gratificación dos auxiliares administrativos (1965)
-
139/13. Solicitude de autorización de gratificación para os funcionarios (1967)
-
139/14. Complementos de destino devengados polos sanitarios locais (1968)
-
139/18. Solicitude de autorización de aumento de retribucións (1981)
-
139/19. Cantidades percibidas polos funcionarios e retribucións complementarias (1982)
-
140/11. Relación nominal de retribucións e IRPF do persoal laboral contratado (1995)
Retribución do persoal
Área de identificación
Código(s) de referencia 3.GF001.F0004.SF042.S0339
Título Retribución do persoal
Data(s) 1933-2013 (Creación)
Volume e soporte 3 unidades de instalación con 29 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Barro
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota