Fondos
9/36. Expediente de recadación de rendas da Administración de Bens Nacionais (1857)
Expediente de recadación de rendas da Administración de Bens Nacionais (1857)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..1.2.10.9/36
Título Expediente de recadación de rendas da Administración de Bens Nacionais (1857)
Data(s) 1857 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental. 6 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de recadación de rendas da Administración de Bens Nacionais. Contén: > Razón das utilidades que resulta perciben neste distrito a Abadía e Simple de Santo André de Comesaña; > Nota das leiras procedentes de Josefa Fernández, veciña de Coia, que foron adxudicadas á Facenda. Ano 1857.
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas Documentación relacionada coa UI BOU 6/29
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BOU 6