Fondos
10/39. Expediente de arrendamento dos dereitos de recadación da contribución de consumos (1894-1895)
Expediente de arrendamento dos dereitos de recadación da contribución de consumos (1894-1895)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..2.3.2.10/39
Título Expediente de arrendamento dos dereitos de recadación da contribución de consumos (1894-1895)
Data(s) 1894-1895 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 13 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido ANO ECONÓMICO 1894-1895. Testemuño do expediente de adopción de medios para facer efectiva a cota de consumos. Contén: > Certificacións da Secretaría; > Providencias; > Dilixencias; > Acta de adopción de medios; > Edictos; > Nota; > Especies; > Prego de condicións; > Acordo do Concello; > Acta da primeira poxa, a cal quedou deserta; > Acta da segunda poxa, a cal quedou deserta. Ano 1894.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BOU 31