Fondos
-
ES.GA.36043.AM.PONCAL.2. CONCELLO DE PONTE CALDELAS (FUNCIONAL)
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
102/7. Expediente de contrato de adquisición de mobiliario en centros de saúde e outra documentación referida o funcionamento dos mesmos (1984-1989)
Expediente de contrato de adquisición de mobiliario en centros de saúde e outra documentación referida o funcionamento dos mesmos (1984-1989)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36043.AM.PONCAL.2.GF001.F0003.SF030.S0282.102/7
Título Expediente de contrato de adquisición de mobiliario en centros de saúde e outra documentación referida o funcionamento dos mesmos (1984-1989)
Data(s) 1984 - 1989 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Ponte Caldelas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Contrato de adquisición de mobiliario en centros de saúde e outra documentación referida o funcionamento dos mesmos (concerto con INSALUD).
Ãrea de notas
Nota