Rexistros actuais: 1.618.905
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
100/32. Expediente de arrendamento dunha parcela no terreo municipal no Val (1972)
Expediente de arrendamento dunha parcela no terreo municipal no Val (1972)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36053.AM.SOU.2..GF001.F0005.SF050.S0387.100/32
Título Expediente de arrendamento dunha parcela no terreo municipal no Val (1972)
Data(s) 1972 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 11 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Soutomaior
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de arrendamento de parcela no terreo municipal situado no lugar de O Val (Soutomaior).
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografada e solta
Ãrea de notas
Nota