Fondos
-
S0600. Subvención recibida pola corporación local doutra administración (1979-2010)
2.773/6. Expediente de solicitude de subvención para prestación de "Axuda no Fogar", con cargo o "Plan Concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais" (2009)
Expediente de solicitude de subvención para prestación de "Axuda no Fogar", con cargo o "Plan Concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais" (2009)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36018.AM.FORC.2.GF001.F0006.SF076.SF077.S0600.2.773/6
Título Expediente de solicitude de subvención para prestación de "Axuda no Fogar", con cargo o "Plan Concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais" (2009)
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Forcarei
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude de subvención a Consellería de Traballo e Benestar para prestación de "Axuda no Fogar", con cargo o "Plan Concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais". Contén: - Memoria financieira. - Relación de persoas beneficiarias do programa "Axuda no fogar". - Memoria de gastos de persoal do centro de servizos sociais.
Ãrea de notas
Nota