Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
-
SF130. 3.5.2. Actuacións dos corpos de seguridade e protección cidadá
946/5. Expediente de denuncia sobre as condicións sanitarias nun edificio da Rúa Calvario (1973)
Expediente de denuncia sobre as condicións sanitarias nun edificio da Rúa Calvario (1973)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36023.AM.GUA.2.GF003.F0014.SF130.S1016.946/5
Título Expediente de denuncia sobre as condicións sanitarias nun edificio da Rúa Calvario (1973)
Data(s) 1973 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Guarda
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de denuncia sobre condicións sanitarias en edificio número 42 da Rúa Calvario.
Ãrea de notas
Nota