Fondos
75/3. Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (1965-1968)
-
1965-12-31_Extraordinaria. Acta de sesión 1965/12/31_Extraordinaria
-
1966-12-31_Extraordinaria. Acta de sesión 1966/12/31_Extraordinaria
-
1967-12-30_Extraordinaria. Acta de sesión 1967/12/30_Extraordinaria
Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (1965-1968)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0001.SF005.S0074.75/3
Título Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (1965-1968)
Data(s) 1965-11-30 - 1968-07-09 (Creación)
Volume e soporte 1 libro. 799 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (30 - 11 - 1965 ata 09 - 07 - 1968). Alcalde-Presidente: José María Massó García. Secretario: Ángel Massó García.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación encadernada
Ãrea de notas
Nota