Fondos
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
236/12. Expediente de arrendamento dunha dependencia municipal nos baixos da Casa Consistorial de Bueu a favor de Manuel López Piñeiro (1915)
Expediente de arrendamento dunha dependencia municipal nos baixos da Casa Consistorial de Bueu a favor de Manuel López Piñeiro (1915)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0005.SF050.S0387.236/12
Título Expediente de arrendamento dunha dependencia municipal nos baixos da Casa Consistorial de Bueu a favor de Manuel López Piñeiro (1915)
Data(s) 1915 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente, 7 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente para o arrendamento dunha dependencia municipal nos baixos da Casa Consistorial de Bueu a Manuel López Piñeiro.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación manuscrita e cosida
Ãrea de notas
Nota