Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
342/5. Expediente de adquisición de contedores e papeleiras a empresa Contenur (1992-1993)
Expediente de adquisición de contedores e papeleiras a empresa Contenur (1992-1993)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0003.SF030.S0282.342/5
Título Expediente de adquisición de contedores e papeleiras a empresa Contenur (1992-1993)
Data(s) 1992-1993 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de adquisición de contedores e papeleiras a empresa Contenur Contén: - Acordo da Comisión de Goberno. - Oferta de Contenur. - Solicitude de subvención á COTOP. Ano 1993.
Ãrea de notas
Nota