Fondos
2.492/1. Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (15-04-1993/30-06-1993)
Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (15-04-1993/30-06-1993)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36029.AM.MOA..1.2.2.3.2.492/1
Título Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (15-04-1993/30-06-1993)
Data(s) 1993-04-15 - 1993-06-30 (Creación)
Volume e soporte 1 libro
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Moaña
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Carpeta rexistro xeral de saída de documentos, do 15 de Abril ao 30 de Xuño.
Ãrea de notas
Nota E09 - Otros : Todo este lote presenta documentacion con arrugas y manchas,hay hojas de bajo gramaje: 2 E03 - Página incompleta: 10, 11, 31, 0, 57, 184, 185, 478, 479, 480, 481, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 518, 519, 544, 545, 546, 547, 614, 615, 644, 645, 646, 647, 858, 859, 932, 933, 1176, 1177, 1234, 1235, 1318, 1319, 1458, 1459, 1540, 1541, 1552, 1553, 1554, 1555, 1636, 1637, 1652, 1653 E02 - Arrugas en el documento: 598, 599, 1040, 1041 E09 - Otros : documento mal recortado : 858, 859