Fondos
2.494/2. Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (01-01-1994/10-06-1994)
Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (01-01-1994/10-06-1994)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36029.AM.MOA..1.2.2.3.2.494/2
Título Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (01-01-1994/10-06-1994)
Data(s) 1994-01-01 - 1994-06-10 (Creación)
Volume e soporte 1 libro
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Moaña
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Carpeta rexistro xeral de saída de documentos, do 1 de Xaneiro ao 10 de Xuño.
Ãrea de notas
Nota E09 - Otros : Todo el lote tiene arrugas ,manchas y los textos ilegibles,algunas hojas son de bajo gramaje: 2 E04 - Texto de mala calidad o ilegible: 28, 30 E03 - Página incompleta: 44, 45, 56, 57, 122, 123, 158, 159 E03 - Página incompleta : ampliar margen hoja irregular ,masivo la saca asi: 124, 125, 164, 165, 166, 167, 200, 201, 316, 317, 318, 319