Fondos
4.818/ 2. Expediente de suscrición do Convenio de colaboración entre a Conselleria da Presidencia e Administración Pública e o Concello de Tui para a implantación dun Sistema de Información ao cidadán
Expediente de suscrición do Convenio de colaboración entre a Conselleria da Presidencia e Administración Pública e o Concello de Tui para a implantación dun Sistema de Información ao cidadán
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36055.AM.TUI.1.1.1.10.4.818/ 2
Título Expediente de suscrición do Convenio de colaboración entre a Conselleria da Presidencia e Administración Pública e o Concello de Tui para a implantación dun Sistema de Información ao cidadán
Data(s) 2004-2005 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Tui
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente suscrición al Convenio de colaboración entre la Conselleria de la Presidencia y Administración Pública y el Concello de Tui, para la implantación de un Sistema de Información al Ciudadano
Ãrea de notas
Nota