Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
7.066/1. Expediente de contratación da obra de mellora do saneamento nas rúas Ernestina Otero e Pai Crespo adxudicada a favor de Aqualia SA (2009)
Expediente de contratación da obra de mellora do saneamento nas rúas Ernestina Otero e Pai Crespo adxudicada a favor de Aqualia SA (2009)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.7.066/1
Título Expediente de contratación da obra de mellora do saneamento nas rúas Ernestina Otero e Pai Crespo adxudicada a favor de Aqualia SA (2009)
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido C-90045: Expediente de contratación da execución da obra "Mellora do Saneamento nas rúas Ernestina Otero e Pai Crespo de Redondela": AQUALIA S.A. Contén: > Expediente de contratación (páxinas 250 a final) > Certificación nº 1, 2 e 3
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas Documentación relacionada co expediente C-90010 localizado na Unidade de Instalación 7.065/1 O resto do expediente está nas Unidades de Instalación 7065/2 e 7067/1
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Rede de sumidoiros España Galicia Pontevedra Redondela Redondela (Santiago) Contrato de obras