Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
7.090/1. Expediente de contratación da obra de mellora e pavimentación de camiños municipais adxudicada a favor de COVSA (2009)
Expediente de contratación da obra de mellora e pavimentación de camiños municipais adxudicada a favor de COVSA (2009)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.7.090/1
Título Expediente de contratación da obra de mellora e pavimentación de camiños municipais adxudicada a favor de COVSA (2009)
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido C-90051: Expediente de contratación da execución da obra "Mellora e Pavimentación de camiños municipales": CONSTRUCCIONES OBRAS E VIAIS (COVSA). Contén: > Plicas sobres B e C non adxudicados. > Certificación nº 1, 2, 3, 4, 5, 6 > Certificación liquidación. > Xustificación MAP > Devolución de fianza (2011)
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas Documentación relacionada co expediente C-90026 localizado na Unidade de Instalación 7.088/2 O resto do expediente está na Unidade de Instalación 7.089/1
Ãrea de notas
Nota Contén documentación en formato dixital en soporte CD