Fondos
5. Documentación de cargos da Entidade
-
158/8. Expediente de nomeamentos de Tenentes de Alcade e vogais
-
158/9. Expediente de nomeamento de Tenentes de Alcalde e delegacións ao seu favor (2011)
-
188/3. Expediente de designación de vocal como tesoureiro a Cosme Fernández Viéitez (1999)
-
404/6. Expediente de dedicación exclusiva do vogal Valentín Vila Martínez (2003)
-
404/9. Expediente de certificacións do alcalde pedáneo Benito Pérez González (2004)
-
734/3. Expediente de rexistro de intereses da corporación (2015)
-
158/10. Expediente de creación das Comisións Informativas (2011)
-
158/11. Expediente de declaración de intereses dos corporativos (2011-2015)
-
158/12. Expediente de constitución dos Grupos Políticos da Entidade (2011-2015)
-
158/13. Expediente de datos persoais do Alcalde Pedáneo e vogais da Entidade (2011-2015
-
158/14. Expediente de determinación de dereitos por asistencias e indemnizacións (2011)
-
158/16. Expediente de modificación de retribucións dos corporativos (2012)
-
158/17. Expediente de modificación de retribucións dos corporativos (2012)
-
158/18. Expediente de suspensión de dous corporativos (2013)
-
158/20. Expediente de toma de posesión do vogal José Vila Veloso (2013)
-
158/21. Expediente de nomeamendo de Concepción Martínez Rodríguez como tesoureira (2015)
-
158/22. Expediente de delegación do Alcalde Pedáneo e nomeamento dos Tenentes de Alcalde (2015)
-
158/23. Expediente de réxime de pagamentos por asistencia a Órganos Colexiados (2015)
-
158/24. Expediente de composición dos Grupos Políticos e das Comisións Informativas (2015-2019)
-
158/25. Expediente de datos persoais dos vogais da Entidade (2015)
-
158/26. Expediente de nomeamento de Carlos Comesaña Abalde como vogal da Xunta Veciñal (2016)
Documentación de cargos da Entidade
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AELMB.1.1.5
Título Documentación de cargos da Entidade
Data(s) 1993 - 2023 (Creación)
Volume e soporte 8 unidades de instalación; 36 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Bembrive
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación na que se reflicte a designación das persoas que van desempeñar cargos ou oficios na Entidade Local. Inclúe tamén a documentación de rexistro de intereses de membros da Corporación, que veñen a ser rexistros onde se relatan os bens mobles e inmobles integrantes do patrimonio persoal dos corporativos.
Ãrea de notas
Nota