Fondos
3. Certificacións e informes
-
340/4. Informe da existencia de servizos urbanos no Barrio do Pouso (2005)
-
715/5. Expediente de solicitude de certificados de servizos prestados (2022-2023)
-
726/2. Expediente de informes da alcaldía sobre obras realizadas no monte público (2016)
-
726/6. Expediente de peticións da alcaldía para secretaría - intervención (2017)
-
728/2. Informe sobre servizos de prestación obrigatoria municipal na parroquia de Bembrive (2005)
-
734/4. Expediente do informe de intervención sobre resolución de discrepancias do ano 2016 (2017)
-
737/6. Expediente de relación de reparos formulados por secretaría-intervención (2018)
-
737/7. Expediente de facturas pendentes de rexistrar (2018-2021)
-
340/25. Informe para a solicitude de material de campo e de gabinete con detalle de prezos (S/D)
-
340/27. Informe onde consta que o lugar denominado Outeiro é un núcleo rural (2008)
-
340/30. Informe no que se especifica que no lugar de Xeme existe desde rede de saneamento (2008)
-
725/21. Expediente de entrega de documentación solicitada sobre informes de obras (2021)
Certificacións e informes
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AELMB.2.1.1.3
Título Certificacións e informes
Data(s) 1958 - 2023 (Creación)
Volume e soporte 11 unidades de instalación con 58 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Bembrive
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentos que acreditan actos o situacións de carácter administrativo cuxo destinatario é unha persoa, órgano ou entidade e que pretende a produción de efectos nun procedemento administrativo ou no marco das relación xurídicas privadas. O termo certificación utilizase para as acreditacións emitidas polo secretario dun órgano colexiado sobre acordos adoptados por este. Estudos e informes realizados pola Secretaría con diversos fins e con valor informativo e xurídico respectivamente.
Ãrea de notas
Nota