Fondos
592/25. Expediente de solicitude de doazón de terreo para a Comisaría e Correos (1977-1979)
Expediente de solicitude de doazón de terreo para a Comisaría e Correos (1977-1979)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.3.5.592/25
Título Expediente de solicitude de doazón de terreo para a Comisaría e Correos (1977-1979)
Data(s)
Volume e soporte 1 expediente. 13 follas; 1 plano
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilagarcía de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude de cesión - doazón de dúas parcelas destinadas á construción dun edificio para Comisaría da Policía Gobernativa e Policía Armada, e outro para edificio de Correos, Telégrafos e Caixa Postal. Solicitante: Concello de Vilagarcía de Arousa para a súa cesión ó Ministerio de Interior e Ministerio de Transportes y Comunicaciones. Concesionario: Ministerio de Obras Públicas y Urbanismo, a través da Junta del Puerto. Situación: marxe dereita de acceso ó Peirao de Pasaxeiros - Porto de Vilagarcía.
Ãrea de notas
Nota