Secretaría
Expediente de nomeamento de Sandra María García Chenlo como secretaria interventora en réxime de acumulación (2016)
1.658/6
Expediente de nomeamento de Sandra María García Chenlo como secretaria interventora en réxime de acumulación.
Certificacións de secretaría (1977)
1.334/9
Certificacións.
Certificacións de secretaría (1981)
1.334/13
Certificacións.
Certificacións de secretaría (1984)
1.334/16
Certificacións.
Certificacións de secretaría (1992)
1.334/19
Certificacións.
Correspondencia (1995)
879/9
Correspondencia.
Correspondencia (2003)
880/5
Correspondencia.
Correspondencia. Xullo a decembro (2005)
1.027/1
Correspondencia. Xullo - decembro.
Correspondencia. Xaneiro a xuño (2006)
1.028/1
Correspondencia. Xaneiro - xuño.
Correspondencia. Xullo a decembro (2007)
1.031/1
Correspondencia. Xullo - decembro.
Correspondencia de entrada e saída. Xuño (2008)
1.090/1
Correspondencia de entrada e saída do mes de xuño.
Correspondencia de entrada e saída. Xullo (2008)
1.090/2
Correspondencia de entrada e saída do mes de xullo.
Correspondencia. Xullo (2009)
1.147/2
Correspondencia de xullo.
Correspondencia. Outubro (2010)
1.091/1
Correspondencia. Outubro.
Correspondencia. Novembro (2010)
1.091/2
Correspondencia. Novembro.
Correspondencia. Maio (2011)
1.091/8
Correspondencia. Maio.
Correspondencia. Xuño (2011)
1.092/1
Correspondencia. Xuño.
Correspondencia. Setembro (2011)
1.092/4
Correspondencia. Setembro.
Correspondencia. Outubro (2011)
1.092/5
Correspondencia. Outubro.
Correspondencia. Novembro (2011)
1.092/6
Correspondencia. Novembro.
Correspondencia co ORAL. Anuncios de exposición publica de listas cobratorias (2009)
1.092/8
Correspondencia co ORAL: Anuncios de exposición publica de listas cobratorias.
Correspondencia. Agosto (2012)
1.199/2
Correspondencia. Agosto.
Correspondencia. Novembro (2012)
1.199/5
Correspondencia. Novembro.
Correspondencia. Xaneiro (2013)
1.199/7
Correspondencia. Xaneiro.
Correspondencia. Abril (2013)
1.199/10
Correspondencia. Abril.
Correspondencia coa Deputación provincial de Pontevedra (2013)
1.264/20
Correspondencia coa Deputación provincial de Pontevedra.
Instancia presentada por Eulogio Estévez Buceta (1992)
920/8
Instancia presentada por: - Eulogio Estévez Buceta de Briallos.
Instancia presentada por Celina Pomar Eirín de Frieiro (1992)
920/9
Instancia presentada por: - Celina Pomar Eirín de Frieiro (Romai).
Solicitude de Generoso Domínguez Domínguez para a utilización do pavillón municipal para a celebración da feira de oportunidades (2010)
1.264/16
Solicitude de Generoso Domínguez Domínguez para a utilización do pavillón municipal para a celebración da feira de oportunidades.
Certificacións de secretaría (2007)
1.194/3
Certificacións de secretaría.
Certificacións de secretaría (2010)
1.194/6
Certificacións de secretaría.
Certificacións de secretaría (2012)
1.194/8
Certificacións de secretaría.
Correspondencia (1903)
34/5
Correspondencia.
Correspondencia (1907)
34/9
Correspondencia.
Correspondencia (1908)
34/10
Correspondencia.
Correspondencia (1909)
34/11
Correspondencia.
Correspondencia (1914)
35/4
Correspondencia.
Correspondencia (1916)
36/2
Correspondencia.
Correspondencia (1920)
37/2
Correspondencia.
Correspondencia (1929)
38/4
Correspondencia.
Correspondencia (1931)
38/5
Correspondencia.
Correspondencia (1935)
39/3
Correspondencia.
Correspondencia (1937)
40/1
Correspondencia.
Correspondencia (1941)
41/1
Correspondencia.
Correspondencia (1943)
42/1
Correspondencia.
Correspondencia (1945)
43/1
Correspondencia.
Correspondencia (1960)
50/1
Correspondencia.
Correspondencia (1961)
50/2
Correspondencia.
Correspondencia (1962)
51/1
Correspondencia.
Correspondencia (1963)
52/1
Correspondencia.
Correspondencia (1965)
54/1
Correspondencia.
Correspondencia (1977)
63/1
Correspondencia.
Correspondencia (1981)
67/1
Correspondencia.
Correspondencia (1983)
69/1
Correspondencia.
Correspondencia. Xaneiro a marzo (1989)
75/2
Correspondencia. Xaneiro a marzo de 1989.
Correspondencia. Maio a setembro (1993)
81/1
Correspondencia de maio a setembro.
Correspondencia. Maio a outubro (1998)
658/1
Correspondencia. De maio a outubro.
Correspondencia. Novembro a decembro (1998)
659/1
Correspondencia. De novembro a decembro.
Correspondencia. Xaneiro a abril (2001)
663/2
Correspondencia. De xaneiro a abril.
Correspondencia. Maio a agosto (2001)
664/1
Correspondencia. De maio a agosto.
Correspondencia. Setembro a decembro (2001)
664/2
Correspondencia. De setembro a decembro.
Correspondencia. Xuño (2002)
665/2
Correspondencia. Xuño.
Certificacións (1996)
2.096/8
Expediente de certificacións.
Concello de Ribadumia
Expediente de notificación a Celestino Piñeiro Doce e Celestino Piñeiro Vilas por obra sen licenza (2003)
2.096/9
Expediente de notificación a Celestino Piñeiro Doce e Celestino Piñeiro Vilas por obra sen licenza.
Concello de Ribadumia
Albaráns de entregas en Correos (2009)
2.083/3
Albaráns correos.
Concello de Ribadumia
Nomeamento da secretaria Gloria María Valdés Vela (1980-1988)
152/12
Nomeamento da secretaria Gloria María Valdés Vela.
SECRETARÍA
1
1982-1994 (Produción)
A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa. Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta 2ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario da Entidade Local no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.
SECRETARÍA
1
1957-00-00 - 1996-00-00 (Produción)
A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa. Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta 2ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario da Entidade Local no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.
SECRETARÍA
1
1950 - 2015-00-00 (Produción)
A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa. Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta 1ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario municipal no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.
SECRETARÍA
1
2003-00-00 - 2013-00-00 (Produción)
A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa. Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta 1ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario municipal no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.
Correspondencia
1
Conxunto de cartas ou documentos soltos que se reciben o expiden dende a administración municipal no decurso da súa actividade cotián e que non pasaron a formar parte de ningún expediente individualizado.
Correspondencia coa Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza (2013)
5.315/5
Expediente de correspondencia coa Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza do ano 2013.
Certificacións da Secretaría (2007)
5.595/4
Certificacións da Secretaría.
Certificacións da Secretaría (2014-2015)
5.597/1
Certificacións da Secretaría.
Albaráns de correos (2011)
5.598/1
Expediente de albaráns de correos do ano 2011.
Albaráns de correos (2012)
5.598/2
Expediente de albaráns de correos do ano 2012.
Albaráns de correos (2013)
5.599/2
Expediente de albaráns de correos do ano 2013.
Albaráns de correos (2014)
5.600/1
Expediente de albaráns de correos do ano 2014.
Correspondencia coa Empresa Espina & Delfin (2000-2007)
5.602/2
Correspondencia coa Empresa Espina & Delfin.
Correspondencia (1971)
44/1
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1971)
44/2
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1973)
47/1
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1976)
49/2
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1976)
50/1
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1978)
51/1
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1982)
54/1
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1986)
58/2
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1987)
59/2
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1987)
61/1
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1988)
61/2
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1989)
64/1
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1990)
65/1
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1980 - 1989)
540/2
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1994)
540/7
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1995)
540/8
Correspondencia.
Concello de Catoira
Correspondencia (1996)
646/1
Fax enviados.
Concello de Catoira
Correspondencia (1997)
646/4
Fax enviados.
Concello de Catoira
Correspondencia (1998)
650/2
Fax enviados.
Concello de Catoira
Correspondencia (2004)
883/7
Correspondencia: ORAL.
Concello de Catoira
Correspondencia (1998 - 2007)
1.226/2
Correspondencia.
Concello de Catoira