Secretaría
Correspondencia
1
Conxunto de cartas ou documentos soltos que se reciben o expiden dende a administración municipal no decurso da súa actividade cotián e que non pasaron a formar parte de ningún expediente individualizado.
Instancias (2013)
2.801/8
Instancias varias ao concello da Cañiza durante o ano 2013.
Instancias (2015)
2.801/10
Instancias varias ao concello da Cañiza durante o ano 2015.
Instancias (2016)
2.801/15
Instancias varias ao concello da Cañiza durante o ano 2016.
Instancias (2017)
2.801/16
Instancias varias ao concello da Cañiza durante o ano 2017.
Correspondencia (1995)
879/9
Correspondencia.
Correspondencia (2003)
880/5
Correspondencia.
Correspondencia. Xullo a decembro (2005)
1.027/1
Correspondencia. Xullo - decembro.
Correspondencia. Xaneiro a xuño (2006)
1.028/1
Correspondencia. Xaneiro - xuño.
Correspondencia. Xullo a decembro (2007)
1.031/1
Correspondencia. Xullo - decembro.
Correspondencia de entrada e saída. Xuño (2008)
1.090/1
Correspondencia de entrada e saída do mes de xuño.
Correspondencia de entrada e saída. Xullo (2008)
1.090/2
Correspondencia de entrada e saída do mes de xullo.
Correspondencia. Xullo (2009)
1.147/2
Correspondencia de xullo.
Correspondencia. Outubro (2010)
1.091/1
Correspondencia. Outubro.
Correspondencia. Novembro (2010)
1.091/2
Correspondencia. Novembro.
Correspondencia. Maio (2011)
1.091/8
Correspondencia. Maio.
Correspondencia. Xuño (2011)
1.092/1
Correspondencia. Xuño.
Correspondencia. Setembro (2011)
1.092/4
Correspondencia. Setembro.
Correspondencia. Outubro (2011)
1.092/5
Correspondencia. Outubro.
Correspondencia. Novembro (2011)
1.092/6
Correspondencia. Novembro.
Correspondencia co ORAL. Anuncios de exposición publica de listas cobratorias (2009)
1.092/8
Correspondencia co ORAL: Anuncios de exposición publica de listas cobratorias.
Correspondencia. Agosto (2012)
1.199/2
Correspondencia. Agosto.
Correspondencia. Novembro (2012)
1.199/5
Correspondencia. Novembro.
Correspondencia. Xaneiro (2013)
1.199/7
Correspondencia. Xaneiro.
Correspondencia. Abril (2013)
1.199/10
Correspondencia. Abril.
Correspondencia coa Deputación provincial de Pontevedra (2013)
1.264/20
Correspondencia coa Deputación provincial de Pontevedra.
Instancia presentada por Eulogio Estévez Buceta (1992)
920/8
Instancia presentada por: - Eulogio Estévez Buceta de Briallos.
Instancia presentada por Celina Pomar Eirín de Frieiro (1992)
920/9
Instancia presentada por: - Celina Pomar Eirín de Frieiro (Romai).
Solicitude de Generoso Domínguez Domínguez para a utilización do pavillón municipal para a celebración da feira de oportunidades (2010)
1.264/16
Solicitude de Generoso Domínguez Domínguez para a utilización do pavillón municipal para a celebración da feira de oportunidades.
Certificacións de secretaría (2007)
1.194/3
Certificacións de secretaría.
Certificacións de secretaría (2010)
1.194/6
Certificacións de secretaría.
Certificacións de secretaría (2012)
1.194/8
Certificacións de secretaría.
Correspondencia (1903)
34/5
Correspondencia.
Correspondencia (1907)
34/9
Correspondencia.
Correspondencia (1908)
34/10
Correspondencia.
Correspondencia (1909)
34/11
Correspondencia.
Correspondencia (1914)
35/4
Correspondencia.
Correspondencia (1916)
36/2
Correspondencia.
Correspondencia (1920)
37/2
Correspondencia.
Correspondencia (1929)
38/4
Correspondencia.
Correspondencia (1931)
38/5
Correspondencia.
Correspondencia (1935)
39/3
Correspondencia.
Correspondencia (1937)
40/1
Correspondencia.
Correspondencia (1941)
41/1
Correspondencia.
Correspondencia (1943)
42/1
Correspondencia.
Correspondencia (1945)
43/1
Correspondencia.
Correspondencia (1960)
50/1
Correspondencia.
Correspondencia (1961)
50/2
Correspondencia.
Correspondencia (1962)
51/1
Correspondencia.
Correspondencia (1963)
52/1
Correspondencia.
Correspondencia (1965)
54/1
Correspondencia.
Correspondencia (1977)
63/1
Correspondencia.
Correspondencia (1981)
67/1
Correspondencia.
Correspondencia (1983)
69/1
Correspondencia.
Correspondencia. Xaneiro a marzo (1989)
75/2
Correspondencia. Xaneiro a marzo de 1989.
Correspondencia. Maio a setembro (1993)
81/1
Correspondencia de maio a setembro.
Correspondencia. Maio a outubro (1998)
658/1
Correspondencia. De maio a outubro.
Correspondencia. Novembro a decembro (1998)
659/1
Correspondencia. De novembro a decembro.
Correspondencia. Xaneiro a abril (2001)
663/2
Correspondencia. De xaneiro a abril.
Correspondencia. Maio a agosto (2001)
664/1
Correspondencia. De maio a agosto.
Correspondencia. Setembro a decembro (2001)
664/2
Correspondencia. De setembro a decembro.
Correspondencia. Xuño (2002)
665/2
Correspondencia. Xuño.
Expediente de nomeamento de Montserrat Conde López como secretaria do Xulgado de Paz (1997)
15/3
Expedientes de nomeamento de Montserrat Conde López como secretaria de Xulgado de Paz da Illa de Arousa.
Expediente de nomeamento de Sandra María García Chenlo como secretaria interventora en réxime de acumulación (2016)
1.658/6
Expediente de nomeamento de Sandra María García Chenlo como secretaria interventora en réxime de acumulación.
Certificacións de secretaría (1977)
1.334/9
Certificacións.
Certificacións de secretaría (1981)
1.334/13
Certificacións.
Certificacións de secretaría (1984)
1.334/16
Certificacións.
Certificacións de secretaría (1992)
1.334/19
Certificacións.
Instancias
4
2017-00-00 - 2017-00-00 (Produción)
Documento que emana dun particular e que se dirixe á autoridade administrativa solicitando licenza, dereito ou graza. Como norma supoñen o inicio dun expediente ou trámite administrativo. Integran esta serie aquelas que por diversas causas non chegaron a formar parte de ningún expediente, ás veces por ser copia das mesmas.
Concello de Vilaboa
Memorias. Informes
1
Estudios e informes realizados pola Secretaría con diversos fins e con valor informativo e xurídico respectivamente.
Concello de Vilaboa
Certificacións
2
Documentos que acreditan actos o situacións de carácter administrativo cuxo destinatario é unha persoa, órgano ou entidade e que pretende a produción de efectos nun procedemento administrativo ou no marco das relación xurídicas privadas. O termo certificación utilizase para as acreditacións emitidas polo secretario dun órgano colexiado sobre acordos adoptados por este.
Concello de Vilaboa
Expediente da petición de traslado á secretaria da Deputación de José Oubiña Montenegro
17.661/38
Deputación. Petición de traslado á secretaria da Deputación de José Oubiña Montenegro.
Libro rexistro de entrada de documentos de Secretaría (1979-1981)
13.203/1
Libro rexistro de entrada de documentos de Secretaría 1979-1981.
Rexistro de entrada de documentos con destino aos Servizos de Asesoría Xurídica e Secretaría Xeral (2012)
23.066/2
Rexistro Data: 2012.
SECRETARÍA
1
A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa. Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta 1ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario municipal no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución. 2.1.1.- Memorias. Informes Estudios e informes realizados pola Secretaría con diversos fins e con valor informativo e xurídico respectivamente. 2.1.2.- Certificacións Documentos que acreditan actos o situacións de carácter administrativo cuxo destinatario é unha persoa, órgano ou entidade e que pretende a produción de efectos nun procedemento administrativo ou no marco das relación xurídicas privadas. O termo certificación utilizase para as acreditacións emitidas polo secretario dun órgano colexiado sobre acordos adoptados por este. 2.1.3.- Correspondencia Conxunto de cartas ou documentos soltos que se reciben o expiden dende a administración municipal no decurso da súa actividade cotián e que non pasaron a formar parte de ningún expediente individualizado. 2.1.4.- Instancias Documento que emana dun particular e que se dirixe á autoridade administrativa solicitando licenza, dereito ou graza. Como norma supoñen o inicio dun expediente ou trámite administrativo. Integran esta serie aquelas que por diversas causas non chegaron a formar parte de ningún expediente, ás veces por ser copia das mesmas. 2.1.5.- Expedientes de acción veciñal Documentación relativa a actividade e relación coas asociacións veciñais, tanto no relativo á súa constitución e formalización, como as vías de participación reguladas para a súa participación na actividade municipal. 2.1.6.- Libro copiador de correspondencia Rexistro con información básica da correspondencia recibida 2.1.7.- Libro rexistro de certificacións Rexistro que recolle resumo e datos básicos das certificación expedidas pola secretaría municipal. 2.1.8.- Libro rexistro de instancias Rexistro que recolle resumo e datos básicos das instancias expedidas pola secretaría municipal.
Certificacións
2
Certificacións da Secretaría
Solicitude de Aurora González Casal do asfaltado de camiño municipal no Mosteiro (Borbén)
2.086/29
Solicitude de Aurora González Casal do asfaltado de camiño municipal no Mosteiro (Borbén).
Normas sobre a inclusión na caixa fixa xeral da Estación Fitopatolóxica do Areeiro (2008)
18.521/20
Secretaría Xeral - Resolución Presidencial dando Normas sobre a inclusión na caixa fixa xeral da Estación Fitopatolóxica do Areeiro e informe relativo ao nome oficial do centro. Data: 2008.
Comunicación sobre roupa de traballo (2008)
18.521/22
Secretaría Xeral - Comunicación de Prevención de Riscos Laborais sobre roupa de traballo e Epis. Data: 2008.
Expediente de nomeamentos e cesamentos. Secretaria do Goberno (1851)
17.660/23
Nomeamentos e cesamentos. Secretaria do Goberno.
Expediente de pensionista de Benigno López Sanmartín
17.186/2
Expediente de pensionista: López Sanmartín, Benigno (Viúva: López Fernández, Balbina) Auxiliar de Secretaría 1884 -
Libro rexistro de certificados de Secretaría (1847-1877)
677/1
Libro rexistro de certificados, expedidos pola Secretaría.
SECRETARÍA
2
SECRETARÍA
1
1950 - 2015-00-00 (Produción)
A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa. Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta 1ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario municipal no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.
SECRETARÍA
1
2003-00-00 - 2013-00-00 (Produción)
A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fe pública, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos administrativos producidos. Así en relación con elo dende sempre aparece a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa. Ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura do secretario con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presenza na tramitación dos expedientes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta 1ª División de sección contén documentos da secretaría xerada para deixar constancia e comunicación das actividades levadas a cabo pola secretario municipal no exercicio das súas funcións: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.
Correspondencia coa Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza (2013)
5.315/5
Expediente de correspondencia coa Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza do ano 2013.
Certificacións da Secretaría (2007)
5.595/4
Certificacións da Secretaría.
Certificacións da Secretaría (2014-2015)
5.597/1
Certificacións da Secretaría.
Albaráns de correos (2011)
5.598/1
Expediente de albaráns de correos do ano 2011.
Albaráns de correos (2012)
5.598/2
Expediente de albaráns de correos do ano 2012.
Albaráns de correos (2013)
5.599/2
Expediente de albaráns de correos do ano 2013.
Albaráns de correos (2014)
5.600/1
Expediente de albaráns de correos do ano 2014.
Correspondencia coa Empresa Espina & Delfin (2000-2007)
5.602/2
Correspondencia coa Empresa Espina & Delfin.
Informes da Secretaría (1992)
955/1
Informes.
Concello de Pontecesures
Informes da Secretaría (1995)
955/4
Informes.
Concello de Pontecesures
Certificacións da Secretaría (1996)
955/12
Certificacións.
Concello de Pontecesures
Certificacións da Secretaría (2001)
1.168/8
Expedientes de Certificacións.
Concello de Pontecesures
Certificacións da Secretaría (2002)
1.329/10
Expediente de Certificacións.
Concello de Pontecesures
Certificacións da Secretaría (2005-2007)
1.383/2
Expediente de Certificacións.
Concello de Pontecesures
Certificacións da Secretaría (1988-2006)
1.567/4
Certificacións.
Concello de Pontecesures