Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.485/5. Solicitude de revisión de prezos no contrato de arrendamento do servizo de recollida e transporte dos resíduos sólidos urbanos (2005-2006)
Solicitude de revisión de prezos no contrato de arrendamento do servizo de recollida e transporte dos resíduos sólidos urbanos (2005-2006)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.485/5
Título Solicitude de revisión de prezos no contrato de arrendamento do servizo de recollida e transporte dos resíduos sólidos urbanos (2005-2006)
Data(s) 2005-2006 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitante: Urbaser. Asunto: Solicitude de revisión de prezos no contrato de arrendamento do servizo de recollida e transporte dos resíduos sólidos urbanos. Período de revisión: xullo 2005 - xullo 2006. Contén: > Referencia T61/06. Informe do interventor.
Ãrea de notas
Nota