Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
8.428/13. Expediente de solicitude de información urbanística de Rodrigo Otero Míguez
Expediente de solicitude de información urbanística de Rodrigo Otero Míguez
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF002.F0007.SF081.S0629.8.428/13
Título Expediente de solicitude de información urbanística de Rodrigo Otero Míguez
Data(s) 2016 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Forma do ingreso Transferencia nº: 1.242/2018
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitante: Rodrigo Otero Míguez. Asunto: Solicitude de información urbanística. Lugar: Camiño Troco, nº 10 - Trasmañó. Expediente nº 3638/2016.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Información urbanística España Galicia Pontevedra Redondela Trasmañó (San Vicente)