Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.695/1. Expediente de contratación do proxecto acondicionamento das oficinas do pavillón polideportivo de Redondela (2009-2014)
Expediente de contratación do proxecto acondicionamento das oficinas do pavillón polideportivo de Redondela (2009-2014)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.695/1
Título Expediente de contratación do proxecto acondicionamento das oficinas do pavillón polideportivo de Redondela (2009-2014)
Data(s) 2009-2014 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o Almacén de material o 2020-03-11.
Forma do ingreso Transferencia nº 623/2020/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-100044 Proxecto acondicionamento das oficinas do pavillón polideportivo de Redondela, ralizado por Alberto Moreno Garcia.
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas Parte do expediente esta arquivado na Unidade de Instalación 7.109/1
Ãrea de notas
Nota