Fondos
1.734/13. Expediente de reclamación de documentos por parte da Delegación provincial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria no expediente ED 301C 2008/1-4
Expediente de reclamación de documentos por parte da Delegación provincial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria no expediente ED 301C 2008/1-4
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36040.AM.PORT.2.GF003.F0012.SF120.S0938.1.734/13
Título Expediente de reclamación de documentos por parte da Delegación provincial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria no expediente ED 301C 2008/1-4
Data(s) 2008 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Portas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de reclamación de documentos por parte da Delegación provincial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria no expediente ED 301C 2008/1-4 relativo á solicitude de inscrición dunha escola de música coa denominación de "José Laguarta Gracia", a establecerse na casa de cultura de Portas sita no lugar de Rapeira, 1.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Escolarización Escola de música España Galicia Pontevedra Portas Portas (Santa María) Rapeira