Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.795/7. Expediente de contratación da obra de reforma dos aseos do Cemiterio de Mañó.
Expediente de contratación da obra de reforma dos aseos do Cemiterio de Mañó.
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.795/7
Título Expediente de contratación da obra de reforma dos aseos do Cemiterio de Mañó.
Data(s) 2012-2013 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2017-05-12
Forma do ingreso Transferencia nº 809/2017
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13006 Expediente de contratación da obra de reforma para adaptación e accesibilidade dos aseos do Cemiterio municipal de Mañó: CONSTRUCCIONES HERMANOS VEIGA s.l.
Ãrea de notas
Nota