Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.844/3. Expediente de contratación de muro de contención en Camiño de Albarroz nº 13
Expediente de contratación de muro de contención en Camiño de Albarroz nº 13
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.844/3
Título Expediente de contratación de muro de contención en Camiño de Albarroz nº 13
Data(s) 2014 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expediente transferido dende o almacén de material o 2021-01-15, transferencia 12/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14060 Expediente de contratación da obra de construción de muro de contención en Camiño do Albarroz nº 13, os Valos, Saxamonde: CANTERÍA CARNA Contén: .- Proxecto .- Certificación nº 1 .- Expediente 4090/2016 de devolución de fianza
Ãrea de notas
Nota