Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.862/1. Expediente de contratación do acondicionamento de terreo
Expediente de contratación do acondicionamento de terreo
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.862/1
Título Expediente de contratación do acondicionamento de terreo
Data(s) 2014-2016 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística C-14106 transferido dende Contratación o 2021-01-27, transferencia nº 168/2021 4093/2016 transferido dende Contratación o 2021-01-27, transferencia nº 169/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14106 Expediente de contratación da obra de acondicionamento de terreo municipal paa a colocación de contenedores e parada de autobús na estrada de San Vicente de Trasmañó, ó lado do nº 54, San Vicente de Trasmañó: CANTERÍA CARNA S.L. Contén: .- Expediente 4093/2016 de devolución de fianza
Ãrea de notas
Nota