Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.6..1.2
Título ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
Data(s) 1394-1968 (Creación) 1394-00-00 - 1968-00-00 (Produción)
Volume e soporte 36 unidades de instalación con 583 expedientes ou agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación relacionada coa administración das propiedades: inventario, cobro de rendas, obras, etc.
Organizació
Esta 1ª División de Sección inclúe as seguintes series: 1. DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL (1378-1968): 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE (1394-1968): 1.2.1.- Inventarios de bens (1538-1900) 1.2.2.- Cobros de rendas. Contas (1394-1968) 1.2.3.- Obras e reparacións (1533-1904) 1.2.4.- Apeos (1497-1913)
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Marquesado de Mos (Tema) Marquesado de Valadares (Tema)