Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.918/1. Expediente de contratación de mellora de Camiño das Grilas, Cribeiro e Carballeira en Cedeira
Expediente de contratación de mellora de Camiño das Grilas, Cribeiro e Carballeira en Cedeira
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.918/1
Título Expediente de contratación de mellora de Camiño das Grilas, Cribeiro e Carballeira en Cedeira
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-02-10, transferencia nº 316/2021.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-16006 e 589/2016 Expediente de contratación da obra de acondicionamento e mellora dos Camiños das Grilas, cribeiro e Carballeira en Cedeira: Cantería Carna s.l. Contén: .- Expediente administrativo .- Proxecto .- Certificación nº 1 e final .- Devolución de fianza
Ãrea de notas
Nota