ATOPO
Rexistros actuais: 1.619.227
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.660

Expediente de contratación do servizo de xestión cultural

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.925/1

  • Título Expediente de contratación do servizo de xestión cultural

  • Data(s) 2016 (Produción)

  • Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-02-24, transferencia nº 344/2021 e 345/2021

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente c-16033 e 2058/2016 Expediente de contratación do servizo de realización de traballos de xestión cultural para o Concello de Redondela: María Lorena López Fernández Contén: .- Expediente 8524/2016 de incidencias

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición