Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.966/5. Expediente de contratación de dous marcadores electrónicos para os pavillóns
Expediente de contratación de dous marcadores electrónicos para os pavillóns
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.966/5
Título Expediente de contratación de dous marcadores electrónicos para os pavillóns
Data(s) 2017 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-04-14, transferencia nº 501/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-17053 e 5882/2017 Expediente de contratación da subministración de dous marcadores electrónicos para os pavillóns de Chapela e A Marisma de Redondela: Mondo Ibérica s.a.
Ãrea de notas
Nota