Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
9.009/9. Expediente de contratación da reparación da cuberta da casa da cultura
Expediente de contratación da reparación da cuberta da casa da cultura
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.9.009/9
Título Expediente de contratación da reparación da cuberta da casa da cultura
Data(s) 2018-2019 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferidos dende o almacén de material o 2021-07-26, transferencia nº 661/2021 Expte 1845/2018 transferido dende Patrimonio o 2025-05-09, nº 263/2025
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-19046 e 5814/2018 Expediente de contratación da obra de Reparación da cuberta da Casa da Cultura, praza Figueroa nº3, Redondela: COERSA. Contén: .- Expediente 1845/2018 de subvención da Deputación de Pontevedra para realización da obra.
Ãrea de notas
Nota