Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
S0282. Contratacións de subministración (entrada xenérica)
-
153/1. Expediente de adquisición de máquina mecanográfica (1927)
-
154/3. Expediente de contratación para adquisición de máquina escribir electrónica Canon (1987)
-
154/5. Expediente de contratación para adquirir unha fotocopiadora Canon (1988)
-
154/6. Expediente de contratación para adquirir unha máquina de escribir Olimpia (1990)
-
1.113/5. Expediente de compra de terminal de comunicacións Videotex (1996)
-
1.114/2. Expediente de adquisición de contenedores para recollida do lixo (1997-1998)
-
1.382/9. Expediente de contratación en alugueiro de fotocopiadora para o xulgado de paz (2003)
-
2.236/1. Expediente de contratación do mobiliario do edificio multiúsos (2014)
-
2.670/15. Presupostos para a iluminación das festas do Nadal (2015-2016)
Contratacións de subministración (entrada xenérica)
Área de identificación
Código(s) de referencia 3.GF001.F0003.SF030.S0282
Título Contratacións de subministración (entrada xenérica)
Data(s) 1927-2017 (Creación)
Volume e soporte 25 unidades de instalación con 53 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Barro
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota