Fondos
386/12. Expediente de constitución da Corporación (06-02-1949)
Expediente de constitución da Corporación (06-02-1949)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.1..GF001.F0001.SF002.S0008.386/12
Título Expediente de constitución da Corporación (06-02-1949)
Data(s) 1949 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 47 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de constitución da Corporación. Contén: > Oficio de remisión e Decreto do Ministerio da Gobernación ditando as normas para a renovación das corporacións municipais; > Certificación da Xunta Municipal do Censo Electoral sobre os concelleiros electos nas eleccións do 21 e 28 de novembro e 5 de decembro; > Hojas de los Lunes núm. 711, do 7 de febreiro de 1949; > Credenciais – notificacións da designación dos tenentes de alcalde; > Oficio do Goberno Civil nomeando alcalde a Tomás Pérez Lorente; > Oficios indicando a designación de vogais representantes do Servizo Municipalizado de Augas, da Zona Franca, do Parque de Castrelos, do Servizo de Pompas Fúnebres e do Hospital Municipal; > Oficios - notificacións trasladando as designacións para a Comisión de Montes e Patrimonio; > Delegación de funcións relativas a mercados, servizo público de limpeza e extición de incendios; > Acta certificada da sesión constitutiva do 6 de febreiro de 1949; > Relación nominal de concelleiros e cargos de goberno; > Outra documentación. Ano: 1949.
Ãrea de notas
Nota