Fondos
388/33. Expediente de renovación dos vogais corporativos na Caixa de Aforros de Vigo (1965-1967)
Expediente de renovación dos vogais corporativos na Caixa de Aforros de Vigo (1965-1967)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.1..GF001.F0001.SF002.S0011.388/33
Título Expediente de renovación dos vogais corporativos na Caixa de Aforros de Vigo (1965-1967)
Data(s) 1965-1967 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 11 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente relativo á renovación dos vogais corporativos do Concello na Caixa de Aforros do 25 de febreiro de 1965, do 18 de febreiro de 1966 e do 5 de febreiro de 1967. Contén:
> Comunicacións da Secretaría Xeral;
> Certificación do acordo do Pleno do 18 de febreiro e 1966 sobre os vogais da Caixa de Aforros;
> Oficio de remisión dos concelleiros designados;
> Comunicacións da Caixa de Aforros;
> Ditame da Comisión de Gobernación;
> Informe do Letrado – Asesor;
> Comunicación do acordo do Pleno do 25 de febreiro de 1965.
Anos: 1965-1967.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Vigo. Caixa de Aforros e Monte de Piedade Municipal (Tema)