Fondos
1. Documentación de auga
-
14/39. Expediente de convocatoria da Xunta de Regantes da parroquia de San Miguel de Oia (1893)
Documentación de auga
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..3.3.3.1
Título Documentación de auga
Data(s) 1892-1893 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 2 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido O abastecemento de auga ós veciños é unha función básica de todo concello dada a importancia deste elemento en tanto que produto de consumo de primeira necesidade. Polo tanto, esta agrupación documental está destinada a recoller aquela documentación referida a abonos ó servizo de abastecemento de auga cando se tramiten independentemente ( documentación da empresa que ten adxudicado o servizo de subministro de auga, contratos de los abonados, altas, baixas…). Exclúense aquela documentación referente a obras de traídas de auga (3.1.3.), solicitudes de licenzas de enganche á rede de abastecemento (3.1.4.) e padróns fiscais de cobro de taxas públicas por prestación do servizo incluíndo altas e baixas (4.2.2.), así como os partes de inspección de augas (3.6. e contratación do servizo (2.6.)
Ãrea de notas
Nota