Rexistros actuais: 1.618.965
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.660
Fondos
-
ES.GA.36050.AM.SALV.2. CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO (FUNCIONAL)
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
134/31. Expediente de arrendamento de edificio municipal para oficina de correos e xulgado de paz (1977)
Expediente de arrendamento de edificio municipal para oficina de correos e xulgado de paz (1977)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36050.AM.SALV.2.GF001.F0005.SF050.S0387.134/31
Título Expediente de arrendamento de edificio municipal para oficina de correos e xulgado de paz (1977)
Data(s) 1977 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Salvaterra de Miño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de arrendamento de edificio municipal para oficina de correos, vivenda do administrador, xulgado de paz, etc. na rúa Primo de Rivera.
Ãrea de notas
Nota