Rexistros actuais: 1.625.166
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
Correspondencia da Alcaldía
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36030.AM.MON.2.GF001.F0001.SF004.S0037.1.808/6
Título Correspondencia da Alcaldía
Data(s) 1993-2002 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mondariz
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Correspondencia de la Alcaldía. Asunto: Mancomunidad. Contén: - Convocatorias para sesións ordinarias y extraordinarias da Xunta Rectora de la Mancomunidad del Condado. - Actas - borradores de sesións ordinarias y extraordinarias da Xunta Rectora de la Mancomunidad del Condado. - Presupostos ingresos e gastos, ejercicio 2001 y 2002. - Resumen estado Tesorería a 7-8-2000. - Cuadros de nóminas de persoal. - Copia de los estatutos de la Mancomunidad del Condado.
Ãrea de notas
Nota