Rexistros actuais: 1.625.393
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.210/1. Expediente de contratación de servizo de mantemento e equipamento informático
Expediente de contratación de servizo de mantemento e equipamento informático
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36053.AM.SOU.2..GF001.F0003.SF029.S0267.2.210/1
Título Expediente de contratación de servizo de mantemento e equipamento informático
Data(s) 2011 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Soutomaior
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación dun servizo de mantemento e equipamento informático das dependencias municipais, do centro multiusos e da xestión Integral da web municipal. Adxudicado a: LYC, Servizo Informático.
Ãrea de notas
Nota