Rexistros actuais: 1.618.965
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.660
Fondos
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
244/22. Expediente de solicitude do Concello para que o Estado asuma a renda da Casa de Telégrafos (1936)
Expediente de solicitude do Concello para que o Estado asuma a renda da Casa de Telégrafos (1936)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36051.AM.SAN.2.GF001.F0005.SF050.S0387.244/22
Título Expediente de solicitude do Concello para que o Estado asuma a renda da Casa de Telégrafos (1936)
Data(s) 1936 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Sanxenxo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude do Concello ao Ministro de Comunicacións para que o Estado asuma a renda da Casa de Telégrafos.
Ãrea de notas
Nota