Fondos
214/4.38. Solicitude e resolución de consulta ao Arquivo Municipal pola Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún de Cela (1995)
Solicitude e resolución de consulta ao Arquivo Municipal pola Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún de Cela (1995)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0002.SF019.S0200.214/4.38
Título Solicitude e resolución de consulta ao Arquivo Municipal pola Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún de Cela (1995)
Data(s) 1995 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitude de consulta dos fondos documentais de amillaramentos do arquivo municipal Solicitante: Xunta Rectora de Montes Veciñais en Mancomún da parroquia de Santa María de Cela Lugar: Casa do Concello de Bueu Resolución: favorable por decreto en 28 de xuño de 1995
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Mancomunidade Monte veciñal Arquivo España Galicia Pontevedra Bueu Cela (Santa María) Fondos documentais