Fondos
2.491/1. Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (01-01-1993/14-04-1993)
Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (01-01-1993/14-04-1993)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36029.AM.MOA..1.2.2.3.2.491/1
Título Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (01-01-1993/14-04-1993)
Data(s) 1993-01-01 - 1993-04-14 (Creación)
Volume e soporte 1 libro
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Moaña
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Carpeta rexistro xeral de saída de documentos, do 1 de Xaneiro ao 14 de Abril.
Ãrea de notas
Nota E09 - Otros : Todo este lote presenta arrugas y manchas,también hojas de bajo gramaje: 2 E02 - Arrugas en el documento: 3, 4, 5 E09 - Otros : papel de bajo gramaje: 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 60, 100, 101, 112, 113, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 230, 231, 1622, 1623 E01 - Página manchada : papel de bajo gramaje: 61 E03 - Página incompleta: 224, 225, 286, 287, 288, 289, 296, 297, 298, 299, 322, 323, 446, 447, 526, 527, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 626, 627, 1360, 1361, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 1560, 1561, 1608, 1609 E04 - Texto de mala calidad o ilegible: 482