Fondos
2.530/1. Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (19-05-1998/24-07-1998)
Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (19-05-1998/24-07-1998)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36029.AM.MOA..1.2.2.3.2.530/1
Título Carpeta rexistro xeral de saída de documentos (19-05-1998/24-07-1998)
Data(s) 1998-05-19 - 1998-07-24 (Creación)
Volume e soporte 1 libro
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Moaña
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Carpeta rexistro xeral de saída de documentos. Dende o 19 de Maio ao 24 de Xullo.
Ãrea de notas
Nota E09 - Otros : documentacion con arrugas y manchas,algunas con bajo gramaje: 2 E04 - Texto de mala calidad o ilegible: 264, 266, 346, 347, 358, 359, 360, 361, 574, 576, 578, 580, 582, 584, 782, 783, 786, 0, 794, 795, 802, 803, 1006, 1008, 1010, 1012, 1014, 1016, 1018, 1020, 1022 E03 - Página incompleta: 770, 771, 968, 969, 1344, 1345 E09 - Otros : documentación de bajo gramaje: 788, 789, 792, 793, 796, 797, 800, 801, 804, 805 E01 - Página manchada: 1188, 1189