Rexistros actuais: 1.625.156
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
6.620/4. Expediente de contratación de arranxo da cuberta do pavillón de deporte de Chapela (2006-2008)
Expediente de contratación de arranxo da cuberta do pavillón de deporte de Chapela (2006-2008)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.6.620/4
Título Expediente de contratación de arranxo da cuberta do pavillón de deporte de Chapela (2006-2008)
Data(s) 2006-2008 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido P-00103 Arranxo da cuberta do pavillón de deporte de Chapela: B&C S.L. Proyectos obras y reformas. Ano 2006.
Ãrea de notas
Nota