Fondos
7/1. Expedientes de sesións do Pleno (16-01-1985)
Expedientes de sesións do Pleno (16-01-1985)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.1.1.5.7/1
Título Expedientes de sesións do Pleno (16-01-1985)
Data(s) 1985-01-16 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilagarcía de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de sesión de Pleno extraordinario: 16/01/85.
Asuntos (2, 9).
1.- Aprobación, si procede, del acta de la sesión anterior.
2.- Dar cuenta designación delegados de Protección Civil y Asistencia Social.
3.- Operación de tesorería en el presupuesto ordinario
4.- Encargo redacción del proyecto de alumbrado público en Vilagarcía y núcleos rurales.
5.- Pliego de condiciones alcantarillado zona norte - Sobradelo.
6.- Recurso de Xosé Xiráldez Maneiro contra expedientes de modificación de ordenanzas fiscales.
7.- Contratación de auxiliar administrativo para Depositaría.
8.- Pliego de condiciones concurso explotación del servicio público de instalaciones del Balneario, Parque y Playa de Compostela.
9.- Moción del grupo municipal socialista sobre determinados problemas en Carril.
Ãrea de notas
Nota